2013. január 26., szombat

Part 5

Sziasztok! Elég sok késéssel, de meghoztam az új részt! Köszönöm a sok komit, véleményt. Nagyon örülök nekik! :) Remélem ez a rész is elnyeri a tetszéseteket, jó olvasást! ♥ puszii :))



Elmentünk anyuért is, és felvettük, utána igyekeztük a stúdióba. A kezem remegett.. nagyon izgultam.
-Cher, ne izgulj! tudod, úgy ahogy a válogatón, szuper leszel, és minden sima ügy lesz! -ölelt át Jamie.
-Köszönöm, csak most túl nagy rajtam a nyomás. -válaszoltam barátnőm kezét szorongatva.
Anyával együtt kiszálltunk az autóból és szememmel Harry-éket kerestek az előcsarnokban, de csak pár ember sétálgatott le-fel. Őket sehol sem láttam.
Ez kicsit elszomorított, mert sok sikert szerettem volna nekik kívánni. És telefonon meg nem akarom hívogatni, nehogy próbáljanak vagy valami..
-Kicsim, még két ember van előtted és te következel! -szólt hozzám anya és bizakodóan karolta át a derekam.
-Akkor én jövök megint előbb, nem a srácok. Anya, félek! -szorongattam magamhoz, mikor a műsorvezető egy mikrofont nyomott a kezembe.
-Nemsokára te jössz! -nézett rám mosolyogva a férfi.
Én egy erőltetett mosollyal válaszoltam, és már egyik lábamról a másikra lépkedtem.
Egyszer csak hátulról valaki megfogta a kezeimet. Lenéztem a kézfejre, és egyből tudtam, hogy Ő az..
-Harry! -szorítottam magamhoz.
-Cher, tovább fogsz jutni! Sikerülni fog! -fogta két tenyere közé az arcomat.
-Úúú, de kis aranyosak, nézd Vicky! -hallottam a hátam mögül susmórgó barátnőmet, és egyre bekapcsólódó anyumat.
-Szia Jamie! Zayn-ék is mindjárt jönnek. -köszönt oda egy vigyorral Jamie-re Harry.
-Jaaaj de jó! -pirult bele, és szemével már kereste is Zayn-t.
-Hol vannak a többiek? -kérdeztem még mindig átkarolva.
-Az öltözőben. -válaszolta, és karjával közelebb húzott magához. Egészen addig amíg mellkasom össze nem ért az övével.
-Harry... -suttogtam sóhajtva.
-Cher Lane következik! kérem hölgyem jöjjön utánam! -csapta meg a fülem a műsorvezető hangja.
-Úristen...! -engedtem el Harry-t, de ő visszahúzott egy pillanatra és egy puszit lehelt az arcomra.
Elmosolyodtam, és 4 felém rohanó fiút vettem észre.
-Srácok! -kiabáltam, és a nyakukba ugrottam.
-Nagyon ügyes leszel! -bíztattak mindannyian, és ölelgettek.
-Mindent beleadok! -kacsintottam rájuk, és odanéztem még Harry-re, aki gyönyörű szemeivel csak úgy bámult rám.
-Cher, tudom, hogy sikerülni fog! -puszilt meg Jamie, anya meg belenézett a szemeimbe és nem is kellett semmit mondania, tudtam, hogy mit szeretne.
-Igyekezni fogok és továbbjutok! -szorongattam anya kezét.
-Cher Lane! Gyere léccives ide!! -hívott már másodszorra a férfi hang.
Én még visszanéztem mindannyiukra, és mély lélegzeteket véve, elindultam Cheryl Cole felé, be az ajtón.
Csak az pörgött a fejemben, hogy magamnak szeretnék bizonyítani, és igen is megmutatni, hogy mit tudok. Ha ez most nem sikerül, akkor őszintén nem tudom, hogy valaha fogok e még próbálkozni... Itt az idő, itt és most. Menni fog. Bíztattam magamat, és részben sikerült is, ugyanis ahogy megláttam Cheryl-t az izgalmam szinte elmúlt, és megnyugodtam. Lazára vettem az egészet, és elénekeltem úgy ahogy próbáltam, úgy ahogy szerettem volna. Azt hiszem, hogy minden úgy sikerült ahogy elterveztem, sőt még talán jobban is. Mosolyogva néztem Cheryl felé, aki szintén hatalmas mosollyal nézett rám.
-Köszönöm! Várakozz kint, nemsokára vissza foglak hívni!
Eltávoztam a teremből, a mikrofont a műsorvezetőnek adtam, és egyenesen anyuékhoz mentem. 
-Na, hogy sikerült? -nézett rám anya. 
-Szerintem nagyon jól, én mindent megtettem. -mosolyogtam anyura.
-Tovább fogsz jutni! -ölelt meg Jamie.
-Hol van Hazza és a többiek? -kérdeztem körülnézve.
-Ők az előbb mentek be. Nagyon izgultak. -tördelte a kezeit Jamie.
-Jajj nagyon remélem, hogy sikerül nekik. -ültem le és csak néztem az ajtóra, ahonnan majd kijönnek.
Három perc sem telhetett el, az 5 öt srác lépett ki a mentorházból. 
Odaszaladtam hozzájuk.
-Cher, na neked, hogy sikerült? -kapott fel Niall. 
-Hát, elég jól szerintem. -nevettem fel.
-Akkor jólvan. Szurkoltunk nagyon. -puszilt meg a szöszi, amin kicsit meglepődtem.
Harry értetlenkedve nézte haverját, ahogy ölelget.
-És nektek hogy sikerült? -fordultam a többiek felé.
-Hát ahhoz képest, hogy összetettek minket, eléggé jól. -kacsintott Zayn. 
Ekkor már Jamie is közénk jött, és magához ölelte a srácokat, Zayn-t különösen.
-Kicsim, be kell rohannom a mukahelyre, valami halaszthatatlan dolgot kell elintéznem. -nézett rám elkeseredve anya.
-Nem baj, menj csak! Ahogy megtudom, hogy továbbjutottam-e egyből hívlak! -pusziltam meg.
-Sikerülni fog Cher. -ölelt át, és ő is megpuszilt. 
-Nektek is sok szerencsét srácok! -üvöltött vissza a kijárati ajtóból még és intett a fiúknak.
-köszönjük! kiabált pont a fülembe Louis. 
Erre ránéztem morcos arccal, mire mind elkezdtünk nevetni.
-Öhhm...Cher, csinálhatnánk egy közös képet? -lépett felém egyet Harry.
-Persze. -mosolyogtam rá, mire odaadta a telefonját Liam-nek.
Akkor gyere, csüccsenj az ölembe! -húzott magához a fotelben, és magára ültetett. Én egyből felvettem egy hirtelen jött pózot, és már kettőt is kattant a vaku.
-Ezek jók lettek. -vigyorgott Liam.
-tényleg! -mosolyodott el Zayn.
-Na mutasd! -kapta ki Liam kezéből a telefont Harry és vizsgálgatta a fotókat.
-De jók! Cher mindenhol gyönyörű vagy. -mondta Hazza és gyönyörű szemeivel rám nézett.
-Jajj Harry.. -löktem meg egy kicsit a karját és elpirultam.
Erre megölelt, és eljött az idő. Mindannyiunknak vissza kellett menni a mentorházba, hogy megtudjuk a döntést. Egyedül Jamie maradt kint, és izgatottan várt ránk.
Egyből engem hívott Cheryl, és leültem mellé. 
-Cher, a döntőbe csak igazán jó énekeseket keresünk. A te produkcióid elképesztőek voltak. De a többieké is. Látszik, hogy mennyire akarod, igyekszel. És még remekül is csinálod. Az biztos, hogy igazi popsztár vagy már most. És, hogy az igazi álmod valóra válhasson, elviszlek magammal az élő showba. -mondta Cheryl.
Én könnyezve ugrottam a mentorom, Cheryl karjaiba. Ez az érzés elmondhatatlan. Sikerült!! Benne vagyok a  döntőben. Hihetetlen. A könnyeim nem hagytak alább, csak úgy potyogtak le a felsőmre.
-Ügyes vagy Cher! Hidd el, hogy nagy út vár még rád!
-Nagyon köszönöm! Annyira köszönöm! -mosolyogtam rá.
-Találkozunk nem sokára! -ölelt át, és remegő lábakkal sétáltam ki, ahol már ott álltak a srácok.
-Továbbjutottatok? -futottam feléjük. 
-Igeeen, tovább. -kiáltotta Louis hatalmas vigyorral.
-És te? -kérdezte Harry.
-Én iiiis! -ugrottam a nyakába.
-Ohóóóóh. Cher, nagyon ügyes vagy. -fonta át a karját a derekamon.
-Nagyon örülök. -mondtam mosolyogva.
-Mi is örülünk. -nevetett Zayn, Jamie-vel az oldalán.
-Jaaaaj Jamie! -öleltem át.
-Én megmondtam, hogy továbbjutsz! -kócolta össze a hajam.
Felhívtam anyut, aki elkezdett visítani a telefonba, annyira örült. Sajnos csak este végez majd a melóval. 
-Nem sokára be kell költöznünk az x faktor házba. -jelentettem ki szomorúan és Jamie-re néztem.
-Semmi gond. Ne viccelj, neked most a verseny a lényeg. -mondta
-Szeretlek. -pusziltam meg barátnőmet.
Ekkor Niall elkapta a kezemet és magához húzott. Én a meglepettségtől reagálni sem tudtam. 
-höhhh? -néztem szemeibe.
Ő továbbra is csak szótlanul szorongatott, izmos karjai nem engedtek alább az ölelésben.
A srácok sem mondtak semmit, csak meglepetten figyelték Niall-t.
-Nagyon szép vagy. -húzta közelebb a fejem és suttogta a fülembe.
-Hát köszönöm. -mondtam mire Harry kezét éreztem a karomon.
Egy pillanatig meg voltam zavarodva, Niall hirtelen cselekedetén. Hazafelé az autóban is csak ezen kattogott az agyam. Hisz tényleg nagyon jóban lettünk, de nem értettem most ezt az egész helyzetet. Egészen hazáig csak Niall szomorkodó arcát fürkésztem. Egyszer sem nézett rám. Csak szótlanul ült karjait összefonva maga előtt. Kiszálltunk Jamie-vel a kocsiból és elköszöntünk a fiúktól. Mindannyian nagyon boldogok voltak, a továbbjutásuknak köszönhetően. Még Niall is rám mosolygott egyet. De ennyi.. Nem értettem.. Harry meg mint mindig, egy puszit nyomott az arcomra. Na de Jamie-ék nem szégyenlősködtek, egyből megcsókolták egymást Zayn-el. Jó volt látni, hogy a legjobb barátnőm igazán boldog. A mosolya őszinte volt. Ahogyan Zany-é is. Tudva, hogy holnap után be kell költöznöm a mentor házba, a többiekhez, igyekeztünk összepakolni a legfontosabb cuccokat. Még holnapra beszerveztünk Jamie-vel egy csajosabb napot. Ameddig a verseny tart addig ott fogok majd lakni bent a közös házakban a többi 'versenytársaimmal' együtt. És Jamie rettenetesen fog hiányozni ahogy anya is. így elterveztük, hogy anyuhoz is még bemegyünk majd. Sietve pakolgattuk az egyik pulcsit, a másik után, a gatyákat, és lassan az összes ruhadarab be került a bőröndbe amit szándékoztam elvinni. 
-Jamie, ti most együtt vagytok Zayn-el? -vetettem neki oda a kérdést.
-Hát, szerintem igen. -pirult bele válaszába
-Ennek igazán örülök, Zayn rendes csávó. Aranyosak vagytok. 
-Jaaj Cher, te lennél aranyos Harry-vel. Fogalmad sincs róla, hogy mennyire szeret. -állt meg egy pillanatra a pakolásban. 
-Tudom, hogy szeret. Tudom Jamie! De nagyon nehéz, a versenyre és a kapcsolatunkra is egyben 'koncentrálni'. Tudod, hogy milyen vagyok.. Nekem most a verseny...
-Neked most a verseny, és Harry legyen a fontos! -vágott komoly fejet, befejezve a mondatom.
-Jamie..
-Cher, hidd el, hogy nincs veszíteni valód. Tudom, hogy te is ugyan úgy szereted Harry-t. Ne szalaszd el a lehetőséget. Gondolkodj el jobban ezeken. -mosolygott rám.
A telefonom pittyegni kezdett ami azt jelenti, hogy üzenetet kaptam. Méghozzá Niall-től.
" Cher, kérlek ne haragudj a ma délutáni viselkedésem miatt. Csupán csak annyira gyönyörű voltál.. Én tisztában vagyok vele, hogy mi van közötted és Harry között. És nem szeretnék bekavarni vagy semmi ilyesmi. Nekem az öröm, hogyha ti boldogok vagytok. Csak nehéz... De sajnálom, komolyan. Remélem nem bántottalak meg. Jó éjt' "
Ennek a kis szövegnek az elolvasása után kellett pár perc mire felfogtam, hogy talán tetszhetek Niallnek?! Aranyos srác tényleg. De Harry-hez húz a szívem..
" Szia Niall! Nem haragszok, csak meglepődtem. De tényleg nincsen semmi gond! Neked is jó éjt! " 
Visszaírtam neki valami értelmeset, mert most semmi nem jutott az eszembe annyira zavarodott voltam. Ezt feldolgozva, mentem el lezuhanyozni. Utána már ágyba is bújtam, a kedvenc plüssmacimmal. És gondolkodtam rajta, hogy ennek nincs értelme... Harry-t tényleg el fogom veszíteni ha nem lépek. Ami persze, hogy nem akarok!.. A könnyeim elkezdtek hullani a szememből, de szerencsére Jamie már aludt így nem vette észre. Különben órákig hallgathattam volna a vigasztalását, kérdéseit. De most jobb volt így. Csak magamban jól átgondolni mindent. Boldognak kéne lennem, mert továbbjutottam. És legbelül az is vagyok teljes mértékben. Mielőtt álomba merültem volna, el is határoztam, hogy holnap után mindent megbeszélek Harry-vel. így lesz a legtisztább vele szemben is. Egyszerűen ellopta a szívem. Ő az én göndör hercegem. És ez így van rendjén. Azt hiszem.... 


8 megjegyzés:

  1. ez nagyon jó *-* gyorsan kövit !!

    VálaszTörlés
  2. ÚÚristen dejóó lett!!!!!!!!!!!!! következő réééészt!!:))))))))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett, imádom:)Siess a kövivel:D♥

    VálaszTörlés
  4. köszönöm szépen:)♥ igyekszek a következővel! :D

    VálaszTörlés
  5. Új olvasód vagyok! Ahhoz képest hogy amatőr vagy egyáltalán nem látszik az írásodon..:) Nagyon tetszik a történet,kíváncsi vagyok a folytatásra..:) Harry olyan aranyos ahogy felakarja venni Cher-t,de sajnos Cher-nek most az éneklés fontosabb,de meg is értem..:) Tetszik,hogy itt korban nem Harry az idősebb hanem Cher..:D Minden érzelmet át tudsz adni és ez a legfontosabb,mert ha az érzések nem jönnek egy olvasónak,akkor vagy az olvasóval van a gond vagy a blog írójával,de nálad itt nincs semmi baj ezzel,megnyugtatlak..:D már nagyon várom a folytatást! xoxo :)

    VálaszTörlés
  6. nagyon tetszett .$ kövit ♥

    VálaszTörlés