2013. január 9., szerda

Part 4


Sziasztok. :) Megint itt vagyok. Nagyon szépen köszönöm a komikat, és az új rendszeres olvasókat pedig köszöntöm! :) Nem is fogok sokat beszélni, íme itt az új rész! KOMIZZATOK! puszi^^


A napok csak teltek, és folyamatosan Harry-re gondoltam. Holnap lesz szombat, ma tehát még hétköznap van. Nagyon sokat próbáltam, és a lehető legtöbb erőmet beleadtam mindig, hogy sikerüljön bejutnom holnap az élő showba. Mivel az elmúlt napokban minden nap próbáltam, a mai napot pihenéssel szeretném tölteni. Felmentem facebookra, twitterre, és rengeteg levelet kaptam. Szinte mindegyik pozitív véleményű volt, aminek nagyon örültem. Válaszolgattam is rájuk. Az agyam azon kattogott, hogy holnap a mentorházban kell majd teljesítenem. Próbáltam nem erre gondolni, hanem inkább Hazza-ra.
Lecsoszogtam a nappaliba és kimentem a teraszra. Egy forgószékben ültem az üvegasztalnál, a tornácon, és a tejeskávémat kortyolgattam, amit Jamie készített nekem. A nap már magasan járt a ház másik oldalán, ezért is ültem be ide az árnyékba. A könnyű szél újra meg újra összeborzolta a szófogadatlan tincseimet. Még mindig piszomában voltam. Ami egy szuperpuha pólóból és egy könnyű megkötős sortból állt. Hozzá bolyhos csíkos zoknit viseltem. Épp most fogyasztottam el a fenséges pirított kenyeret krémsajttal, mikor odajött Jamie és leült mellém.
-Nemrég hívott Harry a telefonodon, hogy átjön pár barátjával. -mondta Jamie közömbösen.
-Hogy mi? -csattantam fel.
-Csörgött a telefonod és felvettem. -mondta tovább..
-És miért nem szóltál? -álltam fel idegesen.
-Nyugi! mert te lent voltál, én pedig az ágyban feküdtem. -ásított egyet Jamie.
-Jó, akkor felöltözök normális ruhába. -mondtam, és elindultam felfele a lépcsőn.
Kettőt léptem, mire csöngettek. Felkaptam a fejem és visszanéztem Jamire.
-Hát akkor már nem öltözöl át! -nevetett fel, és ajtót nyitottunk.
-Sziasztok. -ölelt át minket Harry, és bemutatott a mellette álló srácoknak.
Niall Horan, Zayn Malik, Louis Tomlinson és Liam Payne kedvesen mosolyogtak és üdvözöltek minket.
-Örülök, hogy jöttél. -öleltem meg Harry-t, és figyeltem a többi srácot ahogy vigyorogtak.
-Én is örülök, és elképesztően csinos vagy ebben a pizsiben. -suttogta a fülembe, én meg elpirultam.
-És velük tettek össze egy bandába az xfaktorba. Simon úgy gondolta, hogy egy bandában jobbak lennénk. Úgyhogy most már a banda kategóriában fogunk tovább versenyezni. -mosolygott rám Harry.
-Ez igazán jó hír. Örülök. -vigyorogtam rájuk.
-Gyertek menjünk be a nappaliba. -utasítottam őket, és üdítővel a kezemben mentem vissza szobába.
Mindenkinek adtam egy dobozos kólát a kezébe, ők meg szívesen kortyolgattak.
-És ugye már próbáltatok holnapra? -kérdezte Jamie.
-Persze, nagyon sokat próbáltunk, már majdnem egy hete Harry-éknél vagyunk és csak gyakorlunk, gyakorlunk. -válaszolta Zayn, és kicsit Jamie felé csúszott a kanapén.
Én csak kacsintottam egyet a barátnőmre, mire grimaszul kinyújtotta rám a nyelvét, és ezt Zayn is észrevette.
-Jajj de aranyos. -mondta Zayn kuncogva Jamire nézve, aki egyből elpirult, behúzta a nyelvét és finoman mosolygott.
-Öhmm..Cher... amúgy mesélt rólad Harry. és khmm... -köszörülte meg a torkát a szőke srác, mikor Harry befogta a száját.
-Niall, nem kell feltétlenül erről beszélned. -szólt rá Harry két nevetés között.
-Jó, jó csöndben maradok. -motyogta vigyorogva a szöszi.
Ezen nevettem egy jót, és Harry-re pillantottam. Ő elpirulva üldögélt.
Kicsit oldva a feszültséget, próbáltam ismerkedni a fiúkkal. Meglepően nagyon aranyosak, kedvesek voltak.
-Cher, jönnél egy kicsit? -állt fel Louis és a konyha felé mutatott.
-Persze.. -mosolyogtam rá, és Harry-re néztem aki meglepetten bámult ránk.
-Na mit szeretnél? -kérdeztem viccesen.
-Csak azt, hogy Harold nagyon szeret téged. És folyton rólad beszél, a te képeidet nézegeti twitteren, és tényleg nagyon megtetszettél neki. -mondta Lou, mire elképedten figyeltem rá.
-Hát ezt eddig is tudtam, hogy tetszek neki... de tudod, már neki is mondtam, hogy a verseny.. a versenyre kell koncentrálnom, meg neki is. Nektek is. -válaszoltam..
-Azért gondold át, hogy mit szeretnél, most komolyan. És ezt nem Harry nevében mondom. Látjuk rajta, hogy mennyire szeret, és, hogy mennyire bántja, hogy nem lehet veled.
-Át fogom gondolni. -mondtam őszintén.
Mikor visszamentünk a "nagy beszélgetés" után, csak Harry-t néztem. Annyira aranyos. Nem tudom, hogy ki fogom-e bírni ezt.. de tudom magamról, hogyha összejönnék vele, akkor nem tudnék 100%-ig teljesíteni. És most ez a legfontosabb.. azt hiszem... Viszont egyből ki is szúrtam Jamie-t és Zayn-t. Valamiről nagyon beszélgethettek, mert Jamie folyton elpirult, Zayn meg csak nevetett. De látszólag nagyon egymásra hangolódtak. Ennek nagyon örültem, és leültünk vissza a maradék helyre. Ekkor Harry rám nézett. Teljesen a szemembe fúrta a tekintetét. Az a gyönyörű szeme. Magával ragadott, és egyszerűen csak bámultam rá.
-Mit akart Louis? -kérdezte suttogva.
-Ezt  még én is hallottam haver. -nevetgélt Liam.
Ezen felnevettünk, és Harry kérésére megmutattuk nekik a szobánkat.
-Húú ez tökre jó. Nem is olyan nagyon csajos szoba. Bejön. -mondta Niall, és Harry meg belevetődött az ágyamba.
-Menjél te is. -lökdösött Jamie..
-Ááá- nem..dehogyiiis. -ellenkeztem.
-Dehogynem! -felkapott Zayn és egyenesen Harry mellé dobott az ágyamba.
-Na gyere csak ide! -fordult felém Hazza, és átkarolt.
Egyszer csak elkezdte csikizni az oldalam. És rólam tudni kell, hogy nem kicsit, nagyon csikis vagyok.
Próbáltam lefogni a karjait, de hiába. Az izmos karja nem engedett, csak csikizett tovább. Már folytak a könnyeim is annyira nevettem. Ekkor hirtelen egy gyors mozdulattal le tudtam magamról vakarni a kezeit és megkönnyebbülve terültem ki az összerugdosott lepedőn.
-Harry, ha mást is akartok csinálni, nyugodtan kimehetünk. -jelentette ki Zayn
-Haver... -vágott hozzá egy párnát és kiszálltunk az ágyból.
Az egész délutánt így, hülyéskedve töltöttük, és megismerkedtünk jobban egymással. Nagyon megkedveltem a srácokat, tényleg a lehető legkedvesebbek és persze helyesek is. Mindenki remekül szórakozott. Még be is faltunk 2 egész pizzát is. Mintha már évek óta ismertük volna egymást, úgy rohangáltunk, nevetgéltünk.
Kezdett besötétedni, és a srácoknak indulniuk kellett, mert még akartak egyet próbálni.
Kikísértük őket az ajtóhoz.
Zayn arcon puszilta Jamie-t amin meglepődtem de a többiekkel együtt kuncogtam.
-Nagyon örülök, hogy megismerhettelek titeket. -öleltem meg őket, és Harry-t arcon pusziltam, amit viszonzott.
Az illata még mindig megőrjít.. olyan édes.
-Mi is nagyon örülünk. -mondta Zayn.
-Holnap találkozunk az xfaktorban. -közölte Niall, a már tudott tényt és hatalmas vigyorral integetett.
-Sziasztok. -köszönt Harry és végigsimított a hajamon.
-Sziasztok. -motyogtam zavaromban.
-Én is megyek holnap. -kiabált még Jamie.
-Várni foglak édes. -kacsintott vissza Zayn, és dobott egy puszit Jamie-nek.
Ezen Jamie nagyot mosolygott és becsukta az ajtót.
Én sejtelmes vigyorral néztem Jamire.
-Miért nézel így rám? -kérdezte nevetgélve.
-Mi volt Zayn-el? Minden részletet tudni akarok! -öleltem meg a barátnőmet, és felvonultunk a szobánkba.
-Hát.. kezdte. Nagyon nagyon aranyos. és annyira jól megtaláltuk egymással a hangot. -nézett rám.
-És bejön neked mi? -húztam fel a szemöldököm, és oldalba böktem.
-Persze, hogy be, végre egy normális, kedves srác. -mosolyodott el.
-Örülök neki. Meg aztán te is biztosan, tetszel neki. Hisz gyönyörű vagy és le sem vette rólad a szemét.
-Háát. nem tudom. de majd kiderül.
-Őő figyi, kövesd már be twitteren a többieket Harry twitterén megtalálod őket, én addig a mosdóban leszek. -mondtam neki.
-Pont azt akartam. -nézett rám Jamie és elnevettük magunkat.
Gyorsan lezuhanyoztam, és visszavettem a pizsimet. Igazából tökre kényelmes volt egész nap ebben lenni. Meg aztán a hangulat is olyannyira jó volt, hogy nem érdekelt, mi van rajtam.
-Készen vagy? -mentem ki a fürdőből.
De nem érkezett válasz. Jamie az ágyban aludt. Odamentem és betakartam. Leültem a laptop elé, és láttam, hogy bekövette a srácokat nekem is. Már mindannyian vissza is követtek. Harry küldött egy üzenetet:
"Cher, ma iszonyatosan aranyos voltál abban a pizsiben. Legközelebb te csikizhetsz meg, és szép álmokat, puszi. "
Istenem, ez olyan édes. válaszoltam neki, és kinyomtam a gépet.
A mai nap életem egyik legjobb napja volt. olyan embereket ismertem meg akikre életem végéig emlékezni fogok. Mind egytől egyik a szívembe zárták magukat. Széles mosollyal megigazítottam a szétugrált ágyneműmet és hamar ágyba bújtam, mert nagyon izgultam a verseny miatt, és fáradt is lettem a mai nap után. Elaludni viszont csak éjfélkor tudtam. Addig csak forgolódtam.

-Te jóó ég! hány óra van? -kiabáltam fel és villámgyorsan pattantam ki az ágyból.
-Jamieee ébresztő, elaludtunk! -ugráltam az ágya mellett.
-Hisz még csak 9 óra van.. -válaszolta álmos hangon és a fejére húzta a párnát.
-9? jaa, akkor jó. -nevettem fel megkönnyebbülve.
Elterültünk Jamie-vel az ágyon, és majszoltuk a tegnapról megmaradt pizzát. Felnéztünk twitterre és megnéztük,hogy mi a helyzet a fiúkkal. Nem hogy felhívtuk volna őket.. hol már. Az túl egyszerű lenne. Zayn kiírt valami rosszfiús szöveget, Liam, Louis és Niall semmi.. viszont Harry.. azt írta ki, hogy Louis-t megharapta egy kölyökmacska. És most ő féltékeny, hogy miért nem őt. Istenem. Ez olyan kis aranyos. 
-Ez a Styles gyagyás.. -röhögött Jamie.
-Szerintem meg aranyos.. -mosolyogtam.
Jamie csak nevetett, és lenyelte az utolsó falat pizzát is.
-Lassan kéne öltözni.. -mutattam az órámra.
-Menjünk, sminkelni is kell.. -mosolyogtam rá.
-Majd én megcsinállak.. -kacsintott.
Felpattantunk az ágyról, magunkra kaptuk a ruhát, amit előre kikészítettünk, vagyis Jamie készített ki, neki nem lehet nemet mondani. Majd leültem egy kis székre, és Jamie kezelésbe vett. Hajamat szépen kivasalta, aztán néhány helyen pedig vitt bele egy kis hullámot. Arcomra halvány alapozót kent, majd kispirálozta a szempillámat, és kifestette a szemeim. Ajkaimra átlátszó szájfény került.
-Kész is vagy szépségem -mosolygott.
-Köszönöm. -öleltem meg.
-Akkor indulhatunk? Még anyudat is felvesszük! -figyelmeztetett.
-Tudom, tudom. -bólintottam, és útnak indultunk.
Az útnak, ami talán örökre megváltoztatja az életemet.. 

18 megjegyzés:

  1. Nagyon , de nagyon jo lett ..Kiváncsian várom a folytatást..:)

    VálaszTörlés
  2. Szupi ,szupi :DKiváncsi vagyok hogy mikor jönnek össze harryvel:D

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó lett:DD várom a kövit:)♥

    VálaszTörlés
  4. *_______* nem nagyon tudok mit irni,egyszerűen jóó!:$:PP

    VálaszTörlés
  5. Imádom*--* Ááá*-* megint nem foglak kikésziteni az agyon dicsérésel de ez nagyon jó*-*♥

    VálaszTörlés
  6. köszönöm mindnekinek*-*! <333

    VálaszTörlés
  7. IMÁDOM NAGYON JÓÓÓÓÓ <3 *-*

    VálaszTörlés
  8. Nagyoon jóó, mint a többii*_* Nagyoon gyorsan új réészt , siesss kérleeeek♥

    VálaszTörlés
  9. köszönöm*-* holnap, holnap után hozom az újat! :)

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Hoztam neked egy meglepit! Megtalálod itt: http://thatsmyfate-1d.blogspot.hu/2013/01/dij.html
    Xxxxxxxx

    VálaszTörlés
  11. OMG! *.* Ez a legjobb blog amit valaha olvastam! :DDDDDD Nagyon várom a kövi részt! :DDDD <333333

    VálaszTörlés
  12. Hahii!!!Most kezdtem olvasni a blogod és nagyon tetszik...mit szólnál ahhoz ha a bloglistámba beraknám a blogod??És te is az az enyém és akkor a te olvasóid megismerik az én blogom és az én olvasóim pedig a tiédet:))Ha gondolod írj e-mail:)
    liliandkaty@gmail.com

    VálaszTörlés
  13. sziaaa! én is olvasom a blogot, nagyon szeretem, ezért is szeretnélek megkérni rá, hogy jelentkezz erre a versenyemre -----> http://officialblogcompetition.blogspot.hu/ köszii! :)

    VálaszTörlés
  14. Lili: köszönööm, és igen jóóóó.:)
    Brindza: köszikösziii :)
    Éééés a többieknek is nagyon köszönöm, a suli miatt nem volt még időm új részt hozni, de már sietek vele nagyon! <33 :)

    VálaszTörlés