2013. február 10., vasárnap

Part 8

Sziasztok :) Nem bírok magammal azthiszem. Megint egy újabb résszel jelentkezem. Nagyon jó napom volt ma. Ma 5 éve, hogy elkezdtem táncolni. Ezt meg is ünnepeltük, egy kisebb összejövetellel, a barátaimmal, akikkel járok táncra. Na de ez nem is lényeges annyira.. :D Nya akkor jó olvasást, és örülnék, ha kapnék pár komit, és ha gyarapodna a *Rendszeres olvasók* tömege :) Puszi



-Gyere már ide! -fogta meg a kezem, és egészen közel húzott magához, teljesen éreztem meztelen felsőtestét, a vékony trikómon keresztül. 
-Harry, öltözz fel. -mondtam neki lazán.
-Miért talán zavar: -kérdezte mosolyra húzódó ajkaival.
-Hát nem, csak... öltözz fel. -mondtam és nyomtam egy puszit az arcára.
-Még nem győztél meg! -kuncogott.
-Hát jó.... -hajába túrtam, és egy kisebb csókot leheltem ajkaira. 
-Hm.. Cher, milyen rossz vagy.. -nevetett fel, és közben felvett egy felsőt, és belebújt egy gatyába is.
-Figyelj, az előbb láttam Liamet egy lánnyal. -súgtam oda neki.
-Komolyan? -húzta fel a szemöldökét.
-Igen, a folyosó végén sétálgattak, és nagyon úgy látszott, hogy élvezik egymás társaságát.
-Becsajozott vagy mi? -kérdezte magától Harry, és boldogan kézen ragadva kihúzott az ajtón.
-Már nincsenek itt. -néztem körül. 
-Hát nincsenek. 
-De amúgy sem szép dolog leskelődni mások után. Biztosan elmentek valahova. -mondtam.
-Igen, de most, hogy visszaemlékszek, Liam említett valami csajt. De csak annyit mondott, hogy ő is az x faktorban szerepel, csak egy táncos. 
-Akkor biztos ő az.
-Honnan veszed?
-Mert gyönyörű volt. -vallottam be, és a cipőmet kezdtem nézni.
-Cher, nálad még nem láttam szebb lányt! -ölelt át, és furán nézett rám.
-Mire gondolsz? -nevettem el magam.
-Tegnap mondta Simon Cowell, hogy a legfelső tetőtéren van egy fűtött medence. És azon gondolkodtam, hogy nincs kedved feljönni kicsit? -nézett rám aranyosan.
-Hát lenne, de nem hoztam magammal fürdőruhát. 
-Nem  baj, megoldjuk valahogy. 
-Jó, de akkor hívjuk a többieket is. 
-Oké, akkor gyere keressük meg őket. 
Elindultunk a szobák felé. Mindenki szívesen jött velünk. Amikor viszont Liam szobájához értünk, és bekopogtunk, nem kaptunk választ, így benyitottunk. 
Legnagyobb meglepetésünkre az a szép lány ült az ágyon. Olyannyira szép volt, így közelebbről, hogy kellemetlenül éreztem magam. Rajtam semmi különlegesség sincs.. Neki viszont a haja, arca, teste, mindene gyönyörű. De ez Hazzát nem nagyon kötötte le, vagyis nem bámulta meg. 
-Szia, Liam itt van? Kérdezte Harry közelebb lépve az ágyhoz.
-Igen, bent van a fürdőben. -mutatott vékony karjával a bezárt ajtóra, ahova Hazza gondolkodás nélkül benyitott, és bement. így ketten maradtunk a nővel.
Hogy ne legyen kellemetlen a helyzet, szóba enyeledtem vele.
-És hogy hívnak? -ültem le mellé barátságosan, és még mindig nem tudtam levenni szememet a tökéletes alakjáról.
-Danielle. Danielle Peazer. -válaszolt kedvesen.
-És téged? 
-Hát Cher Lane. -néztem rá.
-De szép neved van! -mondta mosolyogva, és most már biztos voltam benne, hogy mellette teljesen elbújhatok..
-Köszi. Amúgy Liam-el együtt vagytok? -kérdeztem kíváncsian.
-Hát valami olyasmi. Pár napja ismertem meg. Én is itt vagyok egészen a verseny végéig, csak én táncosként. -mosolyodott el.
-Ennek igazán örülök. Akkor most meg fogod ismerni a többieket is. 
-Mi? -nézett rám értetlenül.
-Hát felmegyünk a tetőtérre, fürdőzni, és téged is biztosan hív Liam. -ahogy ezt kimondtam, kinyitódott a fürdőszoba ajtó, és kijöttek a srácok hatalmas mosollyal az arcukon.
-Harry mit mondtál Liamnek, hogy ennyire vigyorogtok? kérdeztem komolyan, de sokáig én sem bírtam, és elnevettem magam, mire csak jobban elkezdtek nevetgélni a többiek is. 
Mikor Danielle is nevetett, nagyon édes volt ahogy Liamre nézett. 
-Na jó, most min nevetünk? -tette fel a felettébb jó kérdést Danielle.
-Hát semmin, csak Harry mondta, hogy menjünk fel a tetőre fürdőzni, és én is pont ezt akartam kérdezni tőletek. És ezen mosolyodtunk el, de mikor Cher elkezdett nevetni, az olyan vicces volt. -mondta, ezt is félig nevetve, és Danielle-re nézve.
-Fel akartok menni? -kérdezte Danielle. 
-Persze. -mondtam, és Harryre néztem, tudván, hogy nem hoztam fürdőruhát.
-Cher, majd leszel rövidgatyában és melltartóban. -nézett rám ravaszul.
-Hazza.... -néztem rá komolyan. 
-Cher, ha kell, akkor én tudok kölcsön adni egy fürdőruhát. -fordult felém Danielle.
-Tényleg? És nem gond? neked van? -kérdeztem.
-Persze, hogy van. -vette ki a bőröndjéből a tucatnyi ruhát, és megkereste köztük a fürdőrucikat.
-Tessék, próbáld fel, hogy jó lesz e. -nyújtotta nekem a rózsaszín, újnak kinéző szép darabot. 
-Köszönöm szépen! -és már rohantam is be a fürdőbe.
Lekaptam a ruháimat, és gyorsan belebújtam. Belenéztem a tükörbe, és egyszerűen csak bámultam magam. -Ez a fürdőruha biztos sokba kerülhetett, nagyon szép. -mondtam magamban. 
Remélem Harrynek tetszeni fogok. Mosolyogtam egyet a tükörbe, visszavettem rá a ruháimat, és kimentem.
-Na milyen? -kérdezte Harry.
-Nagyon jó! És tényleg köszönöm Danielle! Pont jó rám. 
-Nagyon szívesen, nekem van másik. -mondta és bement ő is a fürdőbe felvenni a ruha alá.
Megvártuk míg ő is elkészül, és összeszedtük a többieket. Felsétáltunk a legfelső emeletre, és onnan már csak egy fél emeletnyi lépcső vezetett fel a tetőtérhez. 
Ahogy felértünk, hatalmas medence fogadott. És a csodaszép üvegablakokon átsütött a napfény. 
 
-Ez marha jó! -mondta Louis, és úgy ahogy volt ruhástól beleugrott. 
-Gyertek ti is! nagyon jó a víz. -kiáltott a medencéből Lou.
Harry egyből ugrott, ahogyan Niall, és Zayn is. 
-Ezek megőrültek! -mondta Danielle nevetgélve, és lekapta magáról a laza ruháját.
Azta! -bambult el Liam.
Láthatóan megnézte Dani testét, amit Danielle észre is vett, és kissé elpirult. Nagyon édesek voltak. Aztán Liam is levetkőzött fürdőgatyára, megfogta Dani kezét és beleugrottak a vízbe. 
-Cher, gyere te is! -ordított Niall a medence közepéről.
-Megyek már! -kiáltottam vissza és lassan elkezdtem levenni a felsőmet. 
Mikor megszabadultam tőle, észrevettem, hogy Harry jön ki a medencéből, és engem néz.
-Megyek már! -mondtam hadarva, és lekaptam magamról a gatyát is. 
-Cher.... -jött közelebb.
-Igen? -néztem rá.
-Egyszerűen elképesztően gyönyörű vagy! Na meg szexi. -kuncogott fel, és egyszer csak felemelt.
-Azonnal tegyél le! Betudok menni magamtól is! -kapálóztam ahogy tudtam, de semmit nem ért. Ugyan úgy szorított meztelen felsőtestéhez, és én lassan kezdtem belenyugodni, hogy innen már nincsen szabadulás.
-Vigyázzatooook! -kiabálta el magát, és a másik pillanatban már bele is csobbantunk a vízbe. 
-Harry! -kiabáltam rá, mikor feljöttem a víz alól. 
De ő még mindig csak mosolyogva fonta át a derekam karjával, és most, hogy teljesen vizes testére nézek, és látom, hogy folynak le róla a vízcseppek, teljesen zavarba tudott hozni ismét. 
Hirtelen egészen közel húzott magához, csupasz hasamon éreztem kidolgozott testét, ami csak még jobban elvette az eszemet. 
-Annyira szép vagy! -nézett a szemeimbe, és pont megcsókolt volna, mikor valaki lefröcskölt minket.
Odafordultam, hogy elkapjam a bűnöst, és persze, hogy Louis volt. 
-Muszáj volt haver? -nézett vigyorogva Lou-ra.
-Igen! -jött közelebb Louis.
-Amúgy Cher, szép vagy! -mondta őszintének tűnő mosollyal.
-Köszi. -mosolyogtam el.
-Mondtam, hogy az vagy! Nem csak én gondolom így! -szorított magához Hazza.
-Jólvan.. -nevettem fel és lebuktam a víz alá, ennyivel letudva a dolgot. 
Mikor feljöttem nagy levegőt vettem, és gyors lélegzésekkel keresgélni kezdtem Daniékat. Egyből meg is találtam őket. A medence szélénél voltak, és beszélgettek. Egymáshoz igen közel állva beszélgettek. Ahogy figyeltem őket, teljesen nyilvánvalóvá vált, hogy teljesen összeillenek, és nagyon aranyosak. 
Még talán órák hosszát is bent voltunk a vízben, és csak fröcskölgettük egymást. Még úszóversenyt is rendeztünk, és ezt sikeresen meg is nyerte Liam. Marha jól éreztem magamat, úgy mint a többiek is. Danielle-vel sikerült többet beszélgetnem, teljesen megkedveltem, és ahogy észrevettem a nyitottságából, ő is szívesen beszélgetett velem. Még képeket is csináltunk. Úgy látszik vannak még gyönyörű, és egyben nagyon kedves lányok is. Egyszerűen az egész nap annyira csodás volt. Jó volt mindenkit felszabadultnak látni, és nevetni. Elköszöntem Danitól, és a srácoktól, aztán bementem a szobámba, és hallottam a telefonom csörgését.
-Basszus.. a telefonomat itt hagytam! -rohantam a hang irányába, és rájöttem, hogy reggel óta ki sem vettem a párnám alól. 
De mire odaértem, már pont elhalkult a zene, és összesen 20 nem fogadott hívást kaptam. 
Csak anya és Jamie hívott, így felhívtam őket, és megnyugtattam, hogy semmi bajom sincsen, csupán csak nem volt nálam a telefon. Ez anyut nem nyugtatta meg teljesen, de elhitte. Úgy gondoltam, hogy fürdésre ma nincs szükségem, az egész napos ázás után, így az élménybeszámolóm után, a lehető legfáradtabban dőltem bele, kényelmes ágyamba. Bele sem bírtam gondolni, hogy holnap kezdődnek a próbák, és pár nap múlva pedig már jön az első élő show. De ez a csodálatos nap után, csak is pozitívan állok a dolgokhoz, az biztos. Hisz milyen könnyen sikerült megismerkednem Daniellel, és a srácokat is már mondhatom igaz barátaimnak. Nem beszélve Harryről. Ez nekem mindennél többet jelent.. 

6 megjegyzés: