2013. február 10., vasárnap

Part 7


Sziasztok! Meghoztam az 7.részt, ami kicsit rövidebb lett a megszokottnál, de azért remélem tetszik. Jó lenne, ha komiznátok, írjátok le a véleményeteket a blogról :) Ajánlok egy zenét ehhez a részhez : 
Klikk
Na, jó olvasást kívánok xx



Bátorságot vettem magamon, és arcomat újra az övéhez közelítettem, és mikor ajkunk majdnem összeért, kopogtattak az ajtón, ami nem volt teljesen becsukva.
Gyorsan elengedtem Harryt, és felpattantam. Ő értetlenül nézett rám.
-Kopogtak. -mondtam.
-És? -kérdezte, ügyet sem vetve az ajtó mögött várakozó személyre.
-Kinyitom. -mondtam, és meglepetésemre Niall állt az ajtóban, kisebb vigyorral az arcán.
-Szia. zavarok? -kérdezte, és az ágyon elterülő Hazzát bámulta.
-Őőő nem! -mondtam határozottan, pedig igazából nem a legjobbkor jött, lehet, hogy most megtörtént volna az első csókunk..... 
-Niall, ami azt illeti, nem pont jókor jöttél. -nézett barátságosan haverjára Harry, és próbálta a tudtára adni, hogy most menjen el..
-Ja, értem. Akkor megyek is. -kacsintott Harryre, és kiment a szobából.
-Azért nem kellett volna elküldened. -mondtam egyből Harrynek.
-Hát miért? Végül is megzavart.. -mosolygott rám.
-Igen. -pirultam el és leültem az ágy végére.
-Gyere már beljebb! -fogta meg a kezem és arrébb ment az ágyon, hogy én is elférjek.
-Gyakoroltatok már? -vetettem oda neki a kérdést, ami teljesen nem illett a helyzethez, de jelen pillanatban zavarban éreztem magam, így muszáj volt valamit kitalálnom.
-Persze, már elég sokszor. De ne legyél zavarban. -nézett rám aranyosan.
-Nem vagyok. -füllentettem.
-Dehogynem. Látszik rajtad, de nyugi, édes vagy nagyon. -mondta és simogatta a hajam.
-Harry, csak még jobban zavarba hozol. -magyarázkodtam, és már biztos voltam benne, hogy a fejem tűz piros.
-Pedig 20 éves nőket nem igen tudok zavarba hozni. -Kuncogott fel egy kicsit.
Igazából engem nem nagyon tudnak nálam fiatalabb fiúk ilyennyire zavarba hozni, de Harrynek sikerült.
-Harry, szeretlek! -mondtam ki gyorsan, és lesütöttem szemeimet.
Egy pillanattal később, karjait a derekamon éreztem, és hihetetlen gyorsasággal, de épp olyan finoman is, ajkait nyomta az enyémre. Hasamban egyből éreztem a szállingózó pillangókat. 
Szemeimet újra lecsuktam, és azonnal visszacsókoltam. Ajkai egyre érzékibben, egyre édesebben játszadoztak. Hihetetlenül jól csókolt, őszintén szólva, még sosem csókoltak meg így. Nyelvét lassan, írtó lassan dugta át a számba, és kezei a hátamat simogatták. Karomat átfontam a nyakán, és ha ez lehetséges, még közelebb húzódtam hozzá. Egy perc után is ugyan úgy csókolt, és én már a fellegekben éreztem magam. 
A csók végébe belemosolygott, és egy puszit nyomott alsó ajkamra. Ahogy szemeibe néztem, csupa boldogságot láttam. 
-Szeretlek Cher! -ölelt át, és egy huncut mosolyt eresztett el.
-Ez igazán jó volt. -vallottam be, és csak mosolyogtam, kipirosodott arcommal.
-Nagyon jó volt. -helyesbített, és ajkába harapott.
-Nem kellene megnézni a srácokat? -kérdeztem, és felugrottam az ágyamról.
-Mehetünk. -nyújtotta a kezét, én még kicsit félénken, de teljesen boldogan fogtam meg, és kimentünk a szobából.
A fiúkat nem találtuk a szobájukban, így lementünk az előtérbe, mert ott van egy gyorskajálda, és ahogy Niallt ismerjük, biztosan lerángatta a srácokat is magával.
És be is jött a tippem. Ott ültek és falatoztak. Mikor elindultunk feléjük, a kezünkre szegték pillantásaikat.
Kicsit megtorpantam, de Harry nem vette észre, csak hatalmas vigyorral intett haverjainak, és leültünk melléjük.
-Sziasztok! -köszöntem nekik, és belekortyoltam egy látszólag senkinek nem kellő üveges kólába.
-Az az enyém volt, de nyugodtan megihatod. -mosolygott rám Louis. 
-Köszi! -nevettem fel, és megkínáltam Harryt is.
-Ti most? -nézett pimasz fejjel Zayn, és huncut pillantásait nem vette le rólunk, meg az egymást szorongató kezünkről sem. 
-Mi most együtt vagyunk. -jelentette ki Harry, és arcon puszilt.
Ez a gyors kijelentés kicsikét meglepett, de hisz csókolóztunk, ami azt jelenti, hogy járunk, és aminek nagyon örülök. Örülök, hogy szeret, örülök, hogy találtam még ilyen kedves srácot, örülök, hogy ilyen őszintén boldogan jelenti ki, hogy együtt vagyunk, és tiszta szívemből örülök, hogy megismertem. 
-Húúú, ennek nagyon örülök! Tudtuk mi, hogy lesz itt valami. -mondta Zayn és megveregette Hazza vállát.
Niallre néztem, de ő is boldogan mosolygott. Látszólag kicsit sem zavarja, aminek szintén örülök, mert nagyon megkedveltem, és nem szeretnék vele nézeteltérést. 
-Én is örülök. -mondta Louis.
-És én is, de tényleg. -mondta Niall is, és harapott egyet a pizzájába.
-Köszönjük. -nevettem fel, és nem bírtam ki, hogy ne harapjak egyet abba az íncsiklandozó tejfölös pizzába.
Ekkor megszólalt a telefonom. Jamie hívott. Felvettem, és megbeszéltem vele, hogy nemsokára felmegyek netre, és skypezunk. El is köszöntem a srácoktól, és felszaladtam a szobámba. Magamba kezdtem dúdolni egy vidám zenét, miközben bekapcsoltam a laptopot.
Bejelentkeztem skypera, ahol már fent volt Jamie, és egyből fel is kért camozásra. Elfogadtam, és mint aki megőrült, úgy dőltek belőlem a szavak. Persze, azt is elmeséltem, hogy összejöttünk Harryvel. Ennek a vártabbnál is jobban örült, és a közös hülye táncunkat kezdte el táncolni. Egyből hatalmas röhögésben törtem ki, és folytattam az idióta bohóckodást. 
-Annyira boldog vagyok! -mondtam őszintén a legjobb barátnőmnek.
-Én is! Nagyon örülök, hogy sikerült összejönnötök. Annyira édesek vagytok. -Áradozott
-És beszéltél Zayn-el? -kérdeztem.
-Igen, nemrég felhívott. -mosolyodott el.
-Na, akkor jó. Én meg már most hulla vagyok, pedig szó szerint nem csináltam ma semmit, azt kivéve, hogy idejöttem. Azóta csak a szobámban voltam, meg lenéztem a srácokhoz a kajáldába. Jó mondjuk úgy is pihenni akartam ma, szóval ez pont jól jött ki. -nevettem el magam, és felnéztem twitterre.
-Jó ez a közös képed Harryvel. -mondta Jamie, és egyből be kedvencelte. 
-Kösziiiii. -nyújtottam meg a szó végét, mert elfogott az ásítás. 
-Ha fáradt vagy nyugodtan menj, holnap is tudunk skypezni. -mondta kedvesen.
-Hát az igazság az, hogy eléggé fáradt vagyok, de még mindig fogalmam sincs, hogy mitől. A holnapi nap is szabadnap még. -célozgattam egy kicsit.
-Jójó, lehet, hogy átmegyek majd anyudhoz, és akkor tudunk együtt camozni.
-Jaj, az jó lenne. -mosolyodtam el, és mint aki teljesen meghibbant úgy integettem a kamerába.
Ő dobott egy puszit, és kikapcsoltuk. Én gyorsan beugrottam a zuhany alá, lefürödtem, aztán küldtem Harrynek egy sms-t:  "szép álmokat hercegem". Egy-két perc múlva, vissza is írt: "Neked is Cher! xx". 
A boldogságtól egy darabig még nem tudtam elaludni, de aztán mélyen elnyomott az álom. 
Reggel ugyanolyan jó kedvel keltem fel, rohantam megmosakodni, aztán már kopogtam is Harry ajtaján, remélve, hogy már nem alszik. Miközben várakozva álltam az ajtaja előtt, a folyosó végén Liamet pillantottam meg, aki egy igen csinos lánnyal sétálgatott. Be kell, hogy valljam, nagyon gyönyörű volt a nő. Hosszú, világosbarna haját hátrafogta, és látható módon nagyon jól érezték magukat, nevetgéltek, és eléggé közel is álltak egymáshoz. Valószínűleg nem vettek észre engem, mert jóval messzebb álltam tőlük, de meglepő módon nagyon szimpatikusnak tűnt a lány. A fejemben sok kérdés kavargott. Vajon ki ez a lány? És együtt vannak Liammel? De akkor miért nem mutatta be nekünk? Vagy csak most ismerkedtek volna meg?  Ekkor Hazza kinyitotta az ajtót egy szál alsógatyában, és mikor megfigyeltem kidolgozott felsőtestét, egyszeriben minden kérdés kiszállt a fejemből, és csak Harryt bámultam, ahogy kócos hajába túrva az ajtónak támaszkodik. Szó szerint elállt a lélegzetem. 
-Jó reggelt, szépség. -köszönt ellenállhatatlan hangon.
-Neked is. -motyogtam vörös fejjel. 


10 megjegyzés:

  1. Húúúú jóóólett nagyon:)))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szipiszupi lett!!!! :DDD
    Kitti tudnál nekem segíteni fejléc ügyben???

    VálaszTörlés
  3. oh.ooooh.. yeeaah ez kurva jó ♥ kövit!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyonjóóóóóóóóóóóóóóóó♥

    VálaszTörlés
  5. vééégre:DDnagyon jó lett:))várom a kövi részt.xx

    VálaszTörlés
  6. nagyon jó *-* kövit !!! :) <3

    VálaszTörlés
  7. Gyorsan kövit ! Amúgy ha van kedved nézz be az én blogomba !

    http://onedirectiontortenetek.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  8. awwww*-* mindenkinek nagyon köszönöm<3!!! :)

    VálaszTörlés