2013. március 1., péntek

Part 9

Sziasztok drága olvasók!
Ne haragudjatok, nagyon sajnálom, hogy csak most tudok résszel jelentkezni... eddig teljesen lefoglaltak a vizsgák... több tantárgyból is le kellett tennem a különbözetit.. de sikeresen 4-esre sikerült ^^ éééés mostmár újból tudom egy hetenként hozni a részeket. :) Komizzatok, vagy írjatok a chatbe! :DDD jó olvasást!!!! 

Pusziiii: Kitti ^^



Felkaptam az egyik új gatyám, belebújtam egy kényelmes pólóba, rávettem egy fekete pulcsit, befontam a hajam, és már rohantam is le. 
Ahogy benyitottam a 205-ös próbaterembe, rengeteg ismeretlen szempárral találtam magam szembe. De egyből kiszurtam a srácokat, és igyekeztem feléjük. 
-Sziasztok. -öleltem meg őket. 
-Szia Cher. -puszilt meg Harry, és védelmezően a derekamra tette a kezét.
-Ezt most nem értem.. itt mindenki elött kell próbálnunk? -kérdeztem 
-Nem hinném. Szeritem csak itt kell várakoznunk. -válaszolt mosolyogva Zayn.
-Na akkor jó! Húú kicsit fáradt vagyok. 
-Le kéne időben feküdni! -nevetett Louis. 
-Időben feküdtem le. -tiltakoztam vigyorogva.
-És Liam, mi van Daniellel? -kérdeztem kiváncsian.
-Hát semmi. mi lenne? -vakarta meg a fejét.
-Ugyan már.. láttam én tegnap, hogy sokkal több van köztetek.
-Igen, azt hiszem ilyen lánnyal még nem találkoztam. Tényleg írtó gyönyörű, kedves. -pirult el.
-Szerintem is. És aranyosak vagytok nagyon. 
-Hát köszi. -mosolyodott el.
-Srácok, nem tudom ti, hogy vagytok vele, de én marhára éhes vagyok. -szólalt meg Niall.
Ezen mind el kezdtünk kacagni, és keresgélni kezdtem a táskámban. 
-Héj, Niall! Van itt egy szendvics. Igaz, hogy tegnapi, de ehető. -dobtam oda neki, a szalámis sajtos szendvicset.
-Áááá Cher, életmentő vagy! -harapott bele.
-Ez még pont jó! -nevette el magát, és neki kezdett a falatozásnak.
Erre nem reagálva, elkalandozott a tekintetem, és a sarokban ülő 4 gyönyörű lányt néztem. Egyre jobban kezdtem úgy érezni, hogy én itt mindenki mögött elbújhatok. 
Leültem egy székre, és csak figyeltem őket. Ekkor odajött hozzám Cheryl, a mentorom és bevezetett a külön próbaszobába.
-Na akkor mutasd meg, melyik számra gondoltál az élő showhoz. -mosolygott rám kedvesen.
Én betettem a gépen az alapzenét, lehuppantam a mikrofonhoz, és elkezdtem.
Mikor a dal végére értem, Cheryl felállva tapsolt. Ez mindennél többet jelentett nekem akkor.
-Ez igazán gyönyörű volt! Ha így el énekled az élő showba akkor tuti a siker! Nagyon jó!
-Köszönöm! -mondtam, és belekortyoltam a kólámba.
Kifelé vigyorral az arcomon kerestem a srácokat. Mivel nem voltak ott ahol az elöbb álltunk, gondoltam, hogy ők is bementek már. Így leültem és vártam.
Nem sokkal késöbb megpillantottam őket, ahogy boldogan jönnek ki velem szemben lévő ajtón, mögöttük azokkal a szép lányokkal. Őszintén kicsit féltékeny voltam rájuk. 
Ezek szerint ők is csapatban versenyeznek. Rohamosan közeledtek hozzám. Felálltam és odamentem inkább én. 
-Na hogy sikerült? -mosolyogtam rájuk.
-Nagyon jól. Simonnak rendkívül tetszett. -ugrándozott Liam.
-És neked, hogy ment? -lépett közelebb Harry.
-Ugyanolyan jól. -mosolyogtam rá, és nyomtam egy puszit az arcára.
-Cher, ők itt a Little Mix. -mutatott a karjával a 4 lányra Zayn, akik integetve mosolyogtak.
-Jaj, sziasztok! Cher Lane vagyok. -mentem oda hozzájuk udvariasan.
-Ti is csapatba vagytok igaz? -kérdeztem.
-Igen, összetettek minket. Amúgy én Perrie Edwards vagyok. Ő Jade, Leigh-Anne, és Jesy. -válaszolt a szőke hajú lány, bemutatva a többieknek.
-Örülök. -mosolyogtam és zavaromban oda álltam Harry mellé, aki büszkén puszilta meg az orrom hegyét.
-Elmehetnénk pizzázni. -hozta fel az ötletet Niall.
-Ez jó, ma még úgy sem ettem semmit. -néztem a többiekre.
Harry már húzott is maga után, és indultunk is. A legközelebbi pizzériába mentünk, ahol rendeltünk 5 egész pizzát, így elég volt tizünknek. És persze dupla sajttal. Evés közben volt szerencsém jobban megismerni a lányokat, és őszintén szólva, kár volt első látásra ítélkezni. Mind nagyon közvetlen, kedves, és tényleg szeretnivaló. A srácok is jóba voltak velük aminek örültem. Főként Perrie-ben láttam egy kicsit magamból. Ugyanolyan "bolond", jókedvű mint én. Sok mindent meg tudtam róluk, ami miatt mondhatom, hogy felnézek rájuk. Igazán őszinték, ami dicséretes. Egy szóval megkedveltem őket. És amúgy is ismerkedni is szerettem volna itt. Mostmár mondhatom, hogy ez sikerült. Megismertem 4 olyan lányt, akivel el tudnék képzelni a jövőmben barátságot is. Mióta elkezdődött az x faktor, sokkal könnyebben ismerkedek, és egyre több barátot szerzek, amit eddig nem mondhattam el magamról. Ez mostmár más lesz.. érzem. 


3 megjegyzés: